Θα ήταν εβδομάδα... επανέναρξης
ΓΗΠΕΔΟ
Δημοσιευτηκε:
Εβδομάδα επανέναρξης του πρωταθλήματος θα ήταν αυτή που διανύουμε αν οι ομάδες μας δεν ψήφιζαν υπέρ της διακοπής του πρωταθλήματος.
Μετά το νέο διάταγμα καθώς και τη διευκρινιστική ανακοίνωση που εξέδωσε ο ΚΟΑ... επισημοποιήθηκε πως από αυτό το Σάββατο, επιτρέπεται η διεξαγωγή πρωταθλημάτων σε ανοικτούς χώρους (και από τις 26/6 και σε κλειστούς).
Υπό άλλες περιστάσεις αυτές τις μέρες εμείς θα γράφαμε για τα αγωνιστικά νέα των ομάδων ενόψει της 2ης αγωνιστικής των πλέι οφ κι εσείς θα κλείνατε ραντεβού με φίλους για να δείτε τους αγώνες των ομάδων σας...
