Τώρα που δεν δικαιούνται...
ΓΗΠΕΔΟ
Δημοσιευτηκε:
Η δικαιολογία της κάρτας φιλάθλου, μετά το ΓΕΣΥ και τον κορωνοιό, δεν στέκει, οπόταν οι οργανωμένοι των ομάδων είπαν να επιστρέψουν στα γήπεδα.
Βέβαια, μπορεί να το αποφάσισαν και να το είπαν, κατά βάθος όμως γνωρίζουν ότι θα περάσει αρκετός καιρός μέχρι η κυβέρνηση να επιτρέψει μαζική επιστροφή φιλάθλων στα γήπεδα.
Βλέπετε, ο κορωνοϊός καραδοκεί και η κυβέρνηση δεν είναι διατεθειμένη να το ρισκάρει, τουλάχιστον όσον αφορά το ποδόσφαιρο. Οπόταν, αγαπητοί οργανωμένοι τις ανακοινώσεις αφήστε τες για μετά, τώρα δεν έχει...
Δημήτρης Δημητρίου
