Στους τελικούς για 11η σερί φορά η ΑΕΚ!
Δημοσιευτηκε:
Στους τελικούς της Basket League για άλλη μια φορά προκρίθηκε η Πετρολίνα ΑΕΚ η οποία επικράτησε του ΑΠΟΕΛ και στο Game 3 των ημιτελικών, κερδίζοντας με 88-74 στο «Κίτιον» και κάνοντας το 3-0 στη σειρά.
Θυμίζουμε πως οι κιτρινοπράσινοι, οι οποίοι είχαν τερματίσει στην πρώτη θέση, νίκησαν με 85-71 το πρώτο εντός έδρας παιχνίδι τους κι ακολούθως έκαναν μπρέικ στο «Λευκόθεο» με 86-85.
Η ομάδα της Λάρνακας φτάνει στους τελικούς του πρωταθλήματος για 11η σερί χρονιά (με εξαίρεση τη σεζόν 2019/20 που διεκόπη) καθώς συμμετέχει ανελλιπώς από το 2013 (τις πρώτες τέσσερις φορές με τον ΑΠΟΕΛ, τις επόμενες έξι με τον Κεραυνό).
Η ΑΕΚ θα διεκδικήσει το έβδομό της πρωτάθλημα (11ο με αυτά του Πεζοπορικού) και δεύτερο διαδοχικό, απέναντι στον νικητή του ζευγαριού Ανόρθωση-Κεραυνός, με τους Στροβολιώτες να προηγούνται με 2-0 και το Game3 να διεξάγεται την Πέμπτη (9/5) στην έδρα της «Κυρίας».
Tα δεκάλεπτα: 21-16, 41-43, 63-64, 88-74
