Η εκδρομή ανανέωσης στον Απόστολο Ανδρέα και... τα γήπεδα
ΓΗΠΕΔΟ
Δημοσιευτηκε:

Μία των επόμενων ημερών θα πραγματοποιήσω το ετήσιο μου ταξίδι στο άλλο άκρο της Κύπρου, εκεί στο Ακρωτήρι του Απόστολου Ανδρέα, για να επισκεφθώ το μοναστήρι και να αναπνεύσω λίγο καθαρό αέρα.
* Το κείμενο δημοσιεύτηκε στο ένθετο «ΓΗΠΕΔΟ»
της εφημερίδας «ΠΟΛΙΤΗΣ» (έκδοση Κυριακής 24/11)
Μία των επόμενων ημερών θα πραγματοποιήσω το ετήσιο μου ταξίδι στο άλλο άκρο της Κύπρου, εκεί στο Ακρωτήρι του Απόστολου Ανδρέα, για να επισκεφθώ το μοναστήρι και να αναπνεύσω λίγο καθαρό αέρα. Είναι η χρονιαία επαφή μου με τη μονή αυτή που μου δίνει οξυγόνο και παράλληλα κι ελπίδα για ένα καλύτερο, δικό μου μέλλον, αλλά και για πραγματική σωτηρία της Κύπρου μας…
Φίλοι μου, σας συνιστώ, ένα Σάββατο, μια Κυριακή, να αφήσετε το ποδόσφαιρο, τα γήπεδα και τις τηλεοράσεις και να δοκιμάσετε να ταξιδέψετε μέχρι την Καρπασία και τον Απόστολο Ανδρέα. Αν δεν θέλετε να πάτε με τα δικά σας οχήματα, έχει και λεωφορεία. Όμως, όπως κι αν είναι, κάντε το, ανεξάρτητα από το τι πιστεύετε για το ψευδοκράτος, τα διαβατήρια και όλα τ’ άλλα. Απλώς, για να μην νιώσετε άσχημα, θα σας πω ότι πηγαίνοντας στην Καρπασία για να πάρετε βαθιές αναπνοές, δεν σημαίνει ότι αναγνωρίζετε το ψευδοκράτος, τον Ακιντζί, τον Αχμέτ και τον Τζιαφέρ. Τίποτε απ’ όλα αυτά δεν κάνετε. Επαναλαμβάνω, πηγαίνετε στο μοναστήρι, αφήστε όλα τ’ άλλα και μιλήστε με τον ουρανό ή αν μπορείτε με τον ίδιο τον Άγιο. Θα νιώσετε πολύ διαφορετικά και θα επιστρέψετε άλλοι άνθρωποι στο σπίτι σας. Στον Απόστολο Ανδρέα, κανένα ψευδοκράτος και κανένα κλεφτοκράτος δεν μπορεί να σας αγγίξει. Πηγαίνετε και θα δείτε!
