Φιλίππου: «Τώρα ξεκίνησε, η καταδρομή συνεχίζεται - Αν αρχίσαμε να καταστρέφουμε το VAR...»

ΓΗΠΕΔΟ

Δημοσιευτηκε:

Φιλίππου: «Τώρα ξεκίνησε, η καταδρομή συνεχίζεται - Αν αρχίσαμε να καταστρέφουμε το VAR...»

Διαβάστε όσα δήλωσε μετά την ήττα της ομάδας του (1-0) από τη Δόξα ο πρόεδρος του Εθνικού, Κίκης Φιλίππου.


Αναλυτικά όσα είπε...


«Για τον Εθνικό τώρα ξεκίνησε το πρωτάθλημα. Ή θα έλεγα στο παιχνίδι με το Παραλίμνι. Για εμάς το κτύπημα του ιού ήταν γερό και ώς τώρα παίξαμε με το Παραλίμνι για πρώτη φορά με όλους τους παίκτες, σήμερα ήταν το δεύτερο. Ήταν πολύ σημαντικό παιχνίδι, οι παίκτες μας έδωσαν ό,τι είχαν και δεν είχαν αλλά η καταδρομή συνεχίζεται από το περασμένο παιχνίδι με το Παραλίμνι, θα έλεγα αστοχία αλλά σήμερα είχαμε και ατυχία.


Θέλω να προσθέσω και κάτι. Σε ένα παιχνίδι γίνονται λάθη κι από ποδοσφαιριστές και προπονητές, κι από εμάς που φωνάζουμε από την κερκίδα. Η ομοσπονδάι πλήρωσε πολλά λεφτά για τις αμφισβητούμενες φάσεις να μπορούμε να τις ξαναδούμε. Θεωρώ ότι υπήρξε μια φάση και θέλω να την ξαναδώ που αν ήταν όπως την είδαμε από την κερκίδα δεν μπορώ να δικαιολογήσω κάποια πράγματα. Φαίνεται ότι αυτό το εγχείρημα με το VAR να το φέρουμε... δεν ξέρω, αν αρχίσαμε να το καταστρέφουμε, αν αποφάσισαν κάποιοι, να το ξαναδούν. Εύχομαι να μην ήταν όπως το είδα.


Σε καμία περίπτωση δεν θα πέσουμε γονυπετής. Αν θα πέσουμε θα πέσουμε με το κεφάλι ψηλά. Αλλά σας λέω ότι δεν θα πέσουμε».