Ομορφιά μέσα από... χάλι

ΓΗΠΕΔΟ

Δημοσιευτηκε:

Ομορφιά μέσα από... χάλι

Οι ανακοινώσεις που εκδίδει ο Ερμής είναι τραγικές και κάποιες φορές σε πιάνει πονοκέφαλος να τις διαβάσεις.


Πέραν του ότι τις πλείστες φορές είναι κακογραμμένες, αυτοί που τις συντάσσουν πρέπει να 'ναι και... τσακωμένοι με τους τόνους.


Παρ' όλα αυτά έστω και μέσα από ένα τέτοιο χάλι ενημερωθήκαμε για μια όμορφη κίνηση των «φτεροπόδαρων», αφού στη σημερινή (9/7) τους ανακοίνωση πληροφορούν ότι με απόφαση του προέδρου, Λούκα Φανιέρου, θα δοθούν δωρεάν εισιτήρια διαρκείας στους άνεργους φίλους της ομάδας.


Μπράβο στον Ερμή!

Και αναμένουμε να γίνει κάτι και με τις ανακοινώσεις, ε;

Κατηγορίες