Σάσα: «Για πάντα στην καρδιά μου, ευχαριστώ Άρη!»

ΓΗΠΕΔΟ

Δημοσιευτηκε:

Σάσα: «Για πάντα στην καρδιά μου, ευχαριστώ Άρη!»

Ο Βραζιλιάνος, μέσω του λογαριασμού του στο Instagram, αποχαιρέτησε τον σύλλογο της Θεσσαλονίκης με τον δικό του τρόπο γράφοντας:

«Σήμερα είμαι και επίσημα εκτός ΑΡΗ. 3 σεζόν με αυτή τη φανέλα. Πάνω από 120 παιχνίδια, 10 γκολ και η απόλυτη σιγουριά ότι έκανα ό,τι μπορούσα παλεύοντας για αυτήν την ομάδα. Ήταν τιμή μου να παίξω σε αυτή τη μεγάλη και καταπληκτική ομάδα. Θα κουβαλάω για πάντα τις αναμνήσεις που πήρα από εδώ. Ευχαριστώ όλους τους οπαδούς που υποδέχτηκαν εμένα και την οικογένειά μου πολύ καλά από την πρώτη μέρα στη Θεσσαλονίκη.
Ευχαριστώ όλους τους συμπαίκτες, το επιτελείο και τον κόσμο του ΑΡΗ. Υποσχέθηκα έναν τίτλο και δεν κατάφερα να τον πάρω, αλλά είμαι σίγουρος ότι πολύ σύντομα θα έρθει αυτός ο τίτλος. Πάντα στην καρδιά μου. Ευχαριστώ Άρη!».

Κατηγορίες