H τρέλα των οπαδών του Άρη - Κάνουν κερκίδα εκτός γηπέδου - ΦΩΤΟ
ΓΗΠΕΔΟ
Δημοσιευτηκε:

Εκατοντάδες φίλοι του Άρη έχουν συγκεντρωθεί έξω από το «Κλ. Βικελίδης» και κάνουν κερκίδα από εκεί με σκοπό να εμψυχώσουν τους ποδοσφαιριστές του Μίκαελ Ένινγκ στον ημιτελικό του κυπέλλου Ελλάδας.
Οι οπαδοί του Άρη βρέθηκαν την Τρίτη (23/6) στην προπόνηση και φωνάζοντας συνθήματα ζήτησαν από τους παίκτες να… «δουν τον αντίπαλο μέσα από τα δικά τους μάτια», όπως αναφέρει κι ένα πανό που αναρτήθηκε στο γήπεδο.
Το ίδιο κάνουν και σήμερα (24/6) καθώς από νωρίς, εκατοντάδες φίλοι της ομάδας βρίσκονται επί της οδού Παπαναστασίου φωνάζοντας συνθήματα με σκοπό να εμψυχώσουν τους ποδοσφαιριστές ενόψει του κρίσιμου αγώνα με την ΑΕΚ για το Κύπελλο Ελλάδας.
Οι φωτογραφίες:
Πηγή: Gazzetta.gr
