Παράγοντας της ΕΠΟ μήνυσε τον Καραπαπά για απειλή

ΓΗΠΕΔΟ

Δημοσιευτηκε:

Παράγοντας της ΕΠΟ μήνυσε τον Καραπαπά για απειλή

Το μέλος του Δ.Σ. της ΕΠΟ, Παναγιώτης Δημητρίου, κατέθεσε μήνυση το βράδυ της Δευτέρας (20/7).


Σύμφωνα με τον ίδιο, δέχτηκε τηλεφώνημα από τον αντιπρόεδρο του Ολυμπιακού Κωνσταντίνο Καραπαπά, ο οποίος του εξέφρασε παράπονα για την αναβολή του τελικού με την ΑΕΚ.


Μάλιστα, ο Δημητρίου έκανε μήνυμα για απειλή καθότι ο ίδιος υποστηρίζει πως ο Καραπαπάς του είπε: «Ξεβράκωμα που θέλετε έξω από τα σπίτια σας».


Πλέον, το θέμα είναι στα χέρια του τμήματος της Αθλητικής Βίας.

Κατηγορίες