Ο Φούντας με τα 19 γκολ του σε 27 αγωνιστικές με την φανέλα της Ραπίντ Βιέννης στο πρωτάθλημα της αυστριακής Bundesliga έδωσε ρέστα μέσα στη φετινή ποδοσφαιρική χρονιά στην προσπάθεια να οδηγήσει την ομάδα του στο Champions League.
Από την άλλη, ο Αυλωνίτης χαρακτηρίζεται ως κάτι θετικό που μπορεί να εντοπίσει κανείς στην κακή σεζόν που έκανε η Στουρμ Γκρατς, η οποία έμεινε εκτός 5άδας της βαθμολογίας.
Οι δυο τους, συμπεριλήφθηκαν στους κορυφαίους 11 της χρονιάς και φυσικά είναι τρομερά τιμητικό για εκείνους και το ελληνικό ποδόσφαιρο...

