Νέα τεστ για κορωνοϊό στην ομάδα της Ξάνθης
ΓΗΠΕΔΟ
Δημοσιευτηκε:
Σε νέα τεστ για τον Covid–19 υποβλήθηκε η Ξάνθη σήμερα, πριν την πρωινή της προπόνηση.
Χωρίς τον τραυματία Εντουάρντο (ατομικό) συνεχίστηκε η προετοιμασία της ακριτικής ομάδας για την αναμέτρηση της Κυριακής με τον Παναιτωλικό.
Στο σημερινό πρόγραμμα προετοιμασίας το βάρος έπεσε σε τομείς της τακτικής, με το προπονητικό επιτελείο να δίνει τις οδηγίες του σε τομείς της αμυντικής λειτουργίας, της επιθετικής ανάπτυξης και των τελειωμάτων φάσεων. Αύριο αναμένονται τα αποτελέσματα από τον έλεγχο για τον κορονοϊό και μετά την τελευταία προπόνηση θα ανακοινωθεί η αποστολή για την αναμέτρηση της 3ης αγωνιστικής των Play Out.
