Επιστρέφει ο Ζαχίντ μετά το Ολυμπιακός - Παναθηναϊκός

ΓΗΠΕΔΟ

Δημοσιευτηκε:

Επιστρέφει ο Ζαχίντ μετά το Ολυμπιακός - Παναθηναϊκός

Οι ρεπόρτερ του Παναθηναϊκού ανέφεραν ότι ο Γκάιας Ζαχίντ επιθυμεί να επιστρέψει στο δυναμικό του ΑΠΟΕΛ, ύστερα από το ντέρμπι των αιωνίων.

Ο έμπειρος μέσος θα ενταχθεί στην προετοιμασία των γαλαζοκίτρινων, με τους πράσινους να σέβονται την επιθυμία του και να τον αφήνουν για να λάβει αρκετές μέρες ξεκούρασης πριν την έναρξη των υποχρεώσων.

Αναλυτικά το δημοσίευμα:

«Επιθυμία του Γκίας Ζαχίντ εξ αρχής ήταν να φύγει μετά το ντέρμπι του Παναθηναϊκού με τον Ολυμπιακό. O Νορβηγός άσος θα ενταχθεί στην προετοιμασία του ΑΠΟΕΛ τις πρώτες δυο μέρες του Ιουλίου και θέλει να έχει κάποιες μέρες ξεκούρασης. «Έγινε η συζήτηση στο Κορωπί και ο Παναθηναϊκός σεβάστηκε την επιθυμία του. Εξ' αρχής ήθελε να αποχωρήσει για να έχει κάποιες μέρες ξεκούρασης».