Tιμωρήθηκε ο Βρέσκας μετά τα λάθη στο Άρης-Παναθηναϊκός

ΓΗΠΕΔΟ

Δημοσιευτηκε:

Tιμωρήθηκε ο Βρέσκας μετά τα λάθη στο Άρης-Παναθηναϊκός

Ο Γιώργος Βρέσκας ήταν αρνητικός πρωταγωνιστής στην αναμέτρηση Άρης - Παναθηναϊκός με σφάλματα που έκανε κυρίως εις βάρος των πράσινων, έδωσε δύο πέναλτι εκ των οποίων το ένα, το δεύτερο το πήρε πίσω μετά τη χρήση του VAR ενώ το πρώτο αν και είδε και πάλι το VAR το υπέδειξε προκαλώντας την οργή του Γιώργου Δώνη. Ενώ και στον Άρη υπέδειξε μια υπερβολική κόκκινη και απέβαλλε τον Ροζ.



Ο διαιτητής από την Πιερία όμως σύμφωνα με πληροφορίες τιμωρήθηκε από την ΚΕΔ καθώς τα λάθη του δεν πέρασαν απαρατήρητα ενώ η βαθμολογία που πήρε από τον παρατηρητή του αγώνα ήταν χαμηλή. Είναι χαρακτηριστικό πως η ΚΕΔ αν και αρχικά τον είχε ορίσει ως τέταρτο στο ντέρμπι ανάμεσα στον Ολυμπιακό και την ΑΕΚ τελικά τον αντικατέστησε με τον Στάθη Γκορτσίλα από τη Μακεδονία.

Οπότε πλέον η διαιτητική τετράδα στο "Γ. Καραϊσκάκης" είναι η εξής:

Ολυμπιακός-ΑΕΚ

Διαιτητής: Τάσος Παπαπέτρου (Αθηνών)



Βοηθοί: Ιορδάνης Απτόσογλου (Αθηνών), Δημήτρης Σαμοΐλης (Αθηνών)

Τέταρτος: Στάθης Γκόρτσιλας (Μακεδονίας)

VAR: Κωνσταντίνος Κοτσάνης (Δράμας)

AVAR: Ανδρέας Μεϊντάνας (Αχαΐας)


Δείτε επίσης

BINTEO: Πέναλτι «μαϊμού» στο Άρης-ΠΑΟ, το έβγαλε ο Ξενόπουλος

ΒΙΝΤΕΟ: Κι άλλο πέναλτι «φάντασμα» στο Άρης-Παναθηναϊκός, το έσωσε το VAR

 

Κατηγορίες