Δύο παραιτήσεις στον ΠΑΟΚ μετά το... φιάσκο
ΓΗΠΕΔΟ
Δημοσιευτηκε:
Αρχίζουν να πέφτουν… κεφάλια στον ΠΑΟΚ μετά το «φιάσκο» με τα μη θεωρημένα δελτία των τελευταίων εβδομάδων και τα οποία έγιναν αντιληπτά στο χθεσινό ματς με την ΑΕΚ.
Την παραίτησή τους στη διάθεση της ΠΑΕ έθεσαν τόσο ο γενικός αρχηγός του Δικεφάλου, Δημήτρης Σαραϊδάρης, αλλά και ο γιατρός, Ευθύμης Παπασούλης, αναλαμβάνοντας με αυτόν τον τρόπο το δικό τους μερίδιο ευθύνης.
Οι παραιτήσεις τους έγιναν δεκτές, κάτι που επιβεβαιώνει τον έντονο εκνευρισμό της διοίκησης.
