Ζητά ξένους διαιτητές στο Κύπελλο ο Ολυμπιακός

ΓΗΠΕΔΟ

Δημοσιευτηκε:

Ζητά ξένους διαιτητές στο Κύπελλο ο Ολυμπιακός

Αίτημα στην ΚΕΔ της ΕΠΟ έστειλε με επιστολή της η ΠΑΕ Ολυμπιακός, με την οποία ζητά τον ορισμό διαιτητών υψηλού επιπέδου από το εξωτερικό στους εναπομείναντες αγώνες του Κυπέλλου Ελλάδας.

Εκτός από τους ημιτελικούς του Κυπέλλου Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ και Άρης-ΑΕΚ, οι ερυθρόλευκοι τονίζουν στο αίτημά τους την επιθυμία τους να «σφυρίξουν» ξένοι διαιτητές και στον τελικό του θεσμού.

Στην επιστολή της, η ομάδα του Πειραιά διευκρινίζει ότι επιθυμεί αλλοδαπούς ρέφερι και στο VAR, να ισχύσει δηλαδή ό,τι ακριβώς είχε γίνει και στις πρώτες ημιτελικές αναμετρήσεις, για λόγους ισονομίας.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Κατηγορίες