Εγκρίθηκε ο φάκελος του Άρη

ΓΗΠΕΔΟ

Δημοσιευτηκε:

Εγκρίθηκε ο φάκελος του Άρη

Ομόφωνα εγκρίθηκε από την Επιτροπή Αδειοδότησης της ΕΠΟ ο φάκελος που κατέθεσε η ΠΑΕ Άρης.

Και τα πέντε μέλη της επιτροπής συμφώνησαν και ενέκριναν το φάκελο των «κίτρινων», δίνοντας το ΟΚ για να συμμετάσχουν τη σεζόν 2020/21 στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις - δηλαδή στο Europa League.

Εξέλιξη που δίνει τη δυνατότητα στους Θοδωρή Καρυπίδη, Άγγελο Χαριστέα και Μίχαελ Ένινγκ να σχεδιάσουν την ομάδα της επόμενης σεζόν. Απομένει, πλέον, να δοθεί λύση και στο θέμα του ban που έχει επιβάλλει η Παγκόσμια Ομοσπονδία στον Άρη για χρέη της παλιάς ΠΑΕ, υπόθεση για την οποία οι Θεσσαλονικείς έχουν αφενός προσφύγει στο CAS αφετέρου αναμένουν την υπογραφή του μνημονίου συνεργασίας ανάμεσα σε FIFA, UEFA και Ελληνική Κυβέρνηση.

Ο Ένινγκ και οι ποδοσφαιριστές του στρέφουν πλέον την προσοχή τους στο Κυριακάτικο παιχνίδι απέναντι στον Ολυμπιακό, στο πλαίσιο της 2ης αγωνιστικής των Play Off της Super League που θα διεξαχθεί στο «Γεώργιος Καραϊσκάκης» (14/06, 21:30).

Κατηγορίες