Με Βαλμπουενά κόντρα στον ΠΑΟΚ
ΓΗΠΕΔΟ
Δημοσιευτηκε:
Ολοκληρώθηκε η προετοιμασία του Ολυμπιακού για το παιχνίδι της πρώτης αγωνιστικής των πλέι οφ με τον ΠΑΟΚ.
Η ενημέρωση της ΠΑΕ:
«Με πρωινή προπόνηση που πραγματοποιήθηκε στο Αθλητικό Κέντρο του Ρέντη ολοκληρώθηκε η προετοιμασία του Ολυμπιακού ενόψει του εκτός έδρας αγώνα με τον ΠΑΟΚ για την 1η αγωνιστική των Play Off της Super League. Αμέσως μετά ο κ. Πέδρο Μαρτίνς ανακοίνωσε τους παίκτες που θα ταξιδέψουν μαζί του στη Θεσσαλονίκη το απόγευμα του Σαββάτου.
Αναλυτικά η αποστολή:
Σα, Αλέν, Τζολάκης, Ελαμπντελαουί, Γκασπάρ, Τοροσίδης, Παπαδόπουλος, Σεμέδο, Μπα, Σισέ, Τσιμίκας, Καφού, Καμαρά, Μπουχαλάκης, Γκιλιέρμε, Ραντζέλοβιτς, Μασούρας, Λοβέρα, Βαλμπουενά, Φορτούνης, Χασάν, Ελ Αραμπί.
