Σακκάς: «Απολογούμαι αν μου ξέφυγε κάτι και ακούστηκε»
ΓΗΠΕΔΟ
Δημοσιευτηκε:
Διαβάστε όσα ανέφερε ο προπονητής της Δόξας, Κώστας Σακκάς, στις δηλώσεις του μετά τη νίκη της ομάδας του στο Δασάκι (1-0) επί του Εθνικού, όπου απολογήθηκε για το συμβάν στο φινάλε του αγώνα.
Αναλυτικά όσα είπε:
«Να απολογηθώ αν μου ξέφυγε κάτι στο τέλος του παιχνιδιού, αν ακούστηκε κάτι, ήταν πάνω στον ενθουσιασμό, στην ένταση, δεν ήθελα να θίξω κανέναν, απολογούμαι στους ανθρώπους της Άχνας, ήταν πάνω στον ενθουσιασμό.
Ήταν ένα παιχνίδι όπου ο Εθνικός μας κέρδισε στον αέρα αλλά εμείς κερδίσαμε το παιχνίδι κάτω όπως ξέρουμε να παίζουμε. Δικαιούμασταν τη νίκη. Ένα σημαντικό τρίποντο, μας δίνει αυτοπεποίθηση και κουράγιο να συνεχίσουμε».
