Σάββατο φιλικό με Ομόνοια, Κυριακή παίκτης με κορωνοϊό

ΓΗΠΕΔΟ

Δημοσιευτηκε:

Σάββατο φιλικό με Ομόνοια, Κυριακή παίκτης με κορωνοϊό

Μετά τη γνωστοποίηση ότι ποδοσφαιριστής της Δόξας βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό (διαβάστε ΕΔΩ), όπως ήταν αναμενόμενο η σκέψη πήγε αμέσως στο χθεσινό (11/07) φιλικό της ομάδας της Κατωκοπιάς με την Ομόνοια.


Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Δόξας (διαβάστε ΕΔΩ) δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας για τους πράσινους, καθώς ο Αλεξάντερ Πάντιτς δεν ήταν στο «Ηλίας Πούλλος» όπου πραγματοποιήθηκε το φιλικό, ενώ δεν ήρθε ούτε σε επαφή με κάποιον από το προσωπικό της ομάδας.




  • Η φωτογραφία είναι από το φιλικό και δεν αφορά τον ποδοσφαιριστή που βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό.