Στα μπλε το Μιλάνο
Δημοσιευτηκε:
Η Ίντερ για 20η φορά στην ιστορία της κατακτά το πρωτάθλημα Ιταλίας. Και μαθηματικά πλέον το scudetto πηγαίνει στους νερατζούρι μετά την νίκη στο ντέρμπι ΄΄Ντελαμαντονίνα΄΄ απέναντι στην Μίλαν με 1-2 αφήνοντας πλέον τους κόκκινους στα 19.
Σε μια χρονιά όπου οι μπλε του Μιλάνου δεν είχαν αντίπαλο, δίκαια έφτασαν στη κατάκτηση της κούπας και ράβουν το δεύτερο αστέρι στη φανέλα τους πέντε αγωνιστικές πριν το τέλος. Σε ένα πολύ σκληρό παιχνίδι η ομάδα του Σιμόνε Ιντζάκι έφτασε σε μια δύσκολη νίκη με τα γκολ των Ατσέρμπι (18΄) και Τιράμ (49΄). Για την ιστορία η Μίλαν μείωσε με τον Τομόρι (80΄).
Οι πανηγυρισμοί στην πόλη με τους παίκτες και τους φίλους της ομάδας κράτησαν μέχρι πρωίας.
Αλέξανδρος Βανέζος
