Κούρτιτς: «Η χειρονομία πήγαινε σε Σλοβένους δημοσιογράφους»

ΓΗΠΕΔΟ

Δημοσιευτηκε:

Κούρτιτς: «Η χειρονομία πήγαινε σε Σλοβένους δημοσιογράφους»

Να ξεκαθαρίσει το τοπίο σχετικά με τη χειρονομία που έκανε μετά το το τέλος της αναμέτρησης ανάμεσα στη Σλοβενία και τη Σερβία έσπευσε ο Γιασμίν Κούρτιτς.


Ο μέσος του ΠΑΟΚ τόνισε πως η κίνησή του δεν αφορούσε κανένα Σέρβο, όπως αρχικά ερμηνεύτηκε, αλλά ορισμένους δημοσιογράφους στη Σλοβενία.


"Η χειρονομία μου δεν απευθυνόταν στους παίκτες και τους οπαδούς της Σερβίας, αλλά σε δημοσιογράφους από τη Σλοβενία, που έγραψαν σε πρωτοσέλιδο γνωστής εφημερίδας για «παίκτες χωρίς αρχ@@@α ». Σέβομαι τους φιλάθλους από τη Σερβία, δεν χρειάζεται να μιλήσω για τους παίκτες, έχω παίξει με πολλούς και είναι φίλοι μου. Η χειρονομία μου παρερμηνεύτηκε" ανέφερε χαρακτηριστικά.

Κατηγορίες