Πήρε το ντέρμπι του Λονδίνου με Κέιν η Τότεναμ - ΒΙΝΤΕΟ
ΓΗΠΕΔΟ
Δημοσιευτηκε:
Το ντέρμπι του Λονδίνου ανάμεσα στην Τότεναμ και την Γουέστ Χαμ για την 31η αγωνιστική της Premier League βρήκε νικήτρια την ομάδα του Ζοζέ Μουρίνιο οι οποία επικράτησε με 2-0 στο "Tottenham Hotspur Stadium".
Η Τότεναμ ήταν εκείνη που πίεσε από την αρχή του ματς, είχε την κατοχή, είχε τις φάσεις, αλλά οι παίκτες της τα χαλούσαν όλα στην τελική προσπάθεια. Ο μόνος που δεν τα χάλασε στο πρώτο ημίχρονο ήταν ο Σον ο οποίος σκόραρε στο 45', αλλά το τέρμα που πέτυχε ακυρώθηκε με τη χρήση του VAR.
Ο Μουρίνιο έριξε στο γήπεδο και τον Λαμέλα στη θέση του Ντέλε Άλι στο 59', αλλά τελικά τη λύση για την ομάδα του έδωσε ένας παίκτης της Γουέστ Χαμ. Μετά από εκτέλεση κόρνερ του Λο Σέλσο η μπάλα πέρασε από όλουςμ, βρήκε πάνω στον Σούτσεκ ο οποίος καταλάθος την έστειλε στα δίχτυα της ομάδας του στο 64ο λεπτό.
Μετά το γκολ που δέχτηκε η Γουέστ Χαμ δεν είχε κάτι άλλο να κάνει από το να βγει μπροστά και στο 79' έφτασε κοντά στο 1-1. Μετά από εκτέλεση κόρνερ η μπάλα στρώθηκε στον Μπόουεν μέσα στη μεγάλη περιοχή, εκείνος σούταρε όμως η προσπάθειά του σταμάτησε στο δεξί κάθετο δοκάρι.
Όταν δεν εκμεταλλεύεσαι τις ευκαιρίες που σου παρουσιάζονται συνήθως δέχεσαι γκολ. Την ώρα που οι φιλοξενούμενοι ήταν μπροστά και πίεζαν, οι παίκτες του Μουρίνιο έβγαλαν την αντεπίθεση, ο Σον άνοιξε την μπάλα στο κενό χώρο στον Κέιν και εκείνος δεν έχασε την ευκαιρία να κάνει το 2-0 στο 82' και να τελειώσει το ματς.
Με αυτό το τρίποντο η Τότεναμ ανέβηκε στους 45 βαθμούς και πλησίασε στο βαθμό την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ η οποία φιλοξενεί την Σέφιλντ Γιουνάιτεντ. Την ίδια ώρα Γουέστ Χαμ συνεχίζει τη μάχη για την παραμονή με τις Μπόρνμουθ, Άστον Βίλα και Γουότφορντ.
ΤΟΤΕΝΑΜ (Μουρίνιο): Λιορίς, Οριέ, Σάντσες, Ντάιερ, Ντέιβις, Σισοκό, Άλι (59' Λαμέλα), Μόουρα (71' Μπέρχβαϊν), Λο Σέλσο, Σον, Κέιν
ΓΟΥΕΣΤ ΧΑΜ (Μόγες): Φαμπιάνσκι, Φρέντερικς, Μπαλμπουένα, Ντιόπ, Κρέσγουελ, Νομπλ (71' Άντερσον), Ράις, Σούτσεκ, Μπόουεν, Φορνάλς (71' Λαντσίνι), Αντόνιο
Πηγή: sport24.gr
