Επέστρεψε στην Premier League μετά από 16 χρόνια η Λιντς!
ΓΗΠΕΔΟ
Δημοσιευτηκε:
Η μέρα που περίμεναν εδώ και 16 χρόνια στη Λιντς έφτασε καθώς το βράδυ της Παρασκευής (17/7) οριστικοποιήθηκε η επιστροφή της ιστορικής ομάδας στην Premier League!
Μετά τη χθεσινή (16/7) της νίκη με 1-0 απέναντι στην Μπάρνσλεϊ και χάρη στη σημερινή ήττα της Γουεστ Μπρομ από τη Χάντερσφιλντ (2-1), η τρομερή ομάδα του Μαρσέλο Μπιέλσα «κλείδωσε» τουλάχιστον τη δεύτερη θέησ κι εξασφάλισε και μαθηματικά την άνοδό της στη μεγάλη κατηγορία, στην οποία αγωνίστηκε για τελευταία φορά τη σεζόν 2003/04!
Συγκεκριμένα η Λιντς είναι στο +5 από τη δεύτερη Γουεστ Μπρομ, της οποίας όμως μένει μόλις ένα παιχνίδι έτσι δεν μπορεί να την ξεπεράσει. Παράλληλα είναι στο +6 από την τρίτη Μπρέντφορντ, που έχει άλλους δύο αγώνες, έτσι η Λιντς χρειάζεται ακόμη έναν βαθμό ώστε να εξασφαλίσει και το πρωτάθλημα.
Η ομάδα του Μαρσέλο Μπιέλσα συνδύασε μάλιστα τον ιστορικό θρίαμβο με ρεκόρ βαθμών καθώς για πρώτη φορά μάζεψε 87 κι ενώ έχει να δώσει ακόμη δύο παιχνίδια.
Σημειώνεται πως η Λιντς έχει κατακτήσει τρία αγγλικά πρωταθλήματα (1969, 1974, 1992) ενώ άλλες πέντε φορές κατετάγη πέμπτη.
Έχει επίσης πανηγυρίσει ένα FA Cup (1972, τρεις φορές φιναλίστ), ένα λιγκ καπ (1968, μία φορά φιναλίστ) και δύο Community Shield (1969, 1992, μία φορά φιναλίστ).
Μάλιστα η Λιντς έφτασε στον τελικό του Κυπέλλου Πρωταθλητριών (σημερινό Champions League) το 1975, καθώς και σε αυτόν του Κυπέλλου Κυπελλούχων το 1973.
