«Πρέπει να φέρει πίσω τον Νεϊμάρ και να μην αποκτήσει Ομπαμεγιάνγκ και Μανέ»

ΓΗΠΕΔΟ

Δημοσιευτηκε:

«Πρέπει να φέρει πίσω τον Νεϊμάρ και να μην αποκτήσει Ομπαμεγιάνγκ και Μανέ»

Την υπογραφή του Νεϊμάρ και όχι των Ομπαμεγιάνγκ και Μανέ πρέπει να επιδιώξει, σύμφωνα με τον Τσάβι, η Μπαρτσελόνα στην επόμενη μεταγραφική περίοδο




Την υπογραφή του Νεϊμάρ και όχι των Ομπαμεγιάνγκ και Μανέ πρέπει να επιδιώξει, σύμφωνα με τον Τσάβι, η Μπαρτσελόνα στην επόμενη μεταγραφική περίοδο.









Το τελευταίο διάστημα αρκετά ονόματα ποδοσφαιριστών έχουν συνδεθεί με τη Μπαρτσελόνα. Ενα από αυτά είναι κι αυτό του Νεϊμάρ. Ο Βραζιλιάνος έχει δηλώσει ουκ ολίγες φορές ότι επιθυμία του είναι να επιστρέψει στους «μπλαουγκράνα».


Ο άλλοτε άσος της Μπαρτσελόνα, Τσάβι σε δηλώσεις του στο «Metro» τόνισε πως η διοίκηση θα πρέπει να στοχεύσει στην μεταγραφή του 28χρονου μεσοεπιθετικού της Παρί Σεν Ζερμέν και όχι στην απόκτηση των Ομπαμεγιάνγκ και Μανέ.


«Ο Μανέ και ο Ομπαμεγιάνγκ όταν έχουν την μπάλα είναι επικίνδυνοι αλλά η Μπαρτσελόνα αυτή τη στιγμή χρειάζεται παίκτες όπου θα κινούνται σε μικρούς και όχι σε μεγάλους χώρους, όπως αυτοί οι δύο. Η Μπάρτσα χρειάζεται παίκτες όπως είχε τότε τον Ετό και τώρα όπως έχει τον Σουάρες. Τέτοιοι ποδοσφαιριστές ταιριάζουν.


Ο Νεϊμάρ είναι μεταξύ των τριών ή των πέντε καλύτερων ποδοσφαιριστών στον κόσμο. Ελπίζω να επιστρέψει στη Μπαρτσλόνα κάποια ημέρα».


 


Πηγή: gazzetta.gr


Κατηγορίες