Έκανε «όλε» στο άδειο «Κίτρινο Τείχος» η Ντόρτμουντ - ΦΩΤΟΣ
ΓΗΠΕΔΟ
Δημοσιευτηκε:
Η Ντόρτμουντ παρουσιάστηκε... φορτσάτη στην επανέναρξη της Bundesliga, διέσυρε με 4-0 τη Σάλκε και πλησίασε στον πόντο την Μπάγερν που αγωνίζεται την Κυριακή.
Έκανε το ντέρμπι περίπατο η Ντόρτμουντ – ΒΙΝΤΕΟ
Το «Signal Induna Park» ήταν βεβαίως άδειο από κόσμο όμως αυτό δεν απέτρεψε τους ποδοσφαιριστές των κιτρινόμαυρων από το να πανηγυρίσουν μπροστά στο πέταλο.
Οι θριαμβευτές του ντέρμπι πήγαν μετά τη λήξη του αγώνα προς το άδειο «Κίτρινο Τείχος» κι έκαναν το γνωστό «όλε»!
Δείτε σχετικές φωτογραφίες...

