Χάνει την επανέναρξη της Bundesliga λόγω... οδοντόπαστας

ΓΗΠΕΔΟ

Δημοσιευτηκε:

Χάνει την επανέναρξη της Bundesliga λόγω... οδοντόπαστας

Χάνει την επανέναρξη της Bundesliga ο Χέικο Χέρλιχ.


Ο νέος προπονητής της Άουγκσμπουργκ, που προσελήφθη στις 10 Μαρτίου και στο αυριανό παιχνίδι με τη Βόλφσμπουργκ θα έκανε το ντεμπούτο του, δεν θα βρεθεί στον πάγκο, καθώς παραβίασε την καραντίνα.


Συγκεκριμένα ο Χέρλιχ έφυγε από το ξενοδοχείο όπου βρισκόταν με την ομάδα του με σκοπό να αγοράσει οδοντόπαστα, κάτι το οποίο... πληρώνει.


«Δεν είχα οδοντόπαστα και πήγα σε σούπερμαρκετ. Έκανα λάθος» ανέφερε αρχικά και πρόσθεσε:


«Παρότι ακολούθησα όλους τους κανόνες υγιεινής, δεν μπορώ να το πάρω πίσω. Δεν ενήργησα ως πρότυπο για την ομάδα του και την κοινωνία και γι' αυτό το λάθος δεν θα καθογήσω την ομάδα στο παιχνίδι του Σαββάτου».

Κατηγορίες