Ίσα που βγάζει ενδεκάδα ο Μακάρθι, περιμένει... για τον πάγκο

ΓΗΠΕΔΟ

Δημοσιευτηκε:

Ίσα που βγάζει ενδεκάδα ο Μακάρθι, περιμένει... για τον πάγκο

Ίσα που βγάζει ενδεκάδα ο Μικ Μακάρθι για τον αγώνα της Δευτέρας με την Καρμιώτισσα.


Μετά την επιστροφή του πρώτου γκρουπ παικτών που βγήκε από την καραντίνα έχοντας αρνητικά τεστ, ο προπονητής του ΑΠΟΕΛ έχει στη διάθεσή του 11 ποδοσφαιριστές για τον εξ αναβολής αγώνα.


Ο Ιρλανδός ευελπιστεί πως μέσα στις επόμενες μέρες θα υπάρξουν κι άλλα αρνητικά τεστ των επόμενων παικτών που θα συμπληρώσουν δύο εβδομάδες από τα θετικά τους τεστ, ώστε να μπορεί να έχει... παίκτες στον πάγκο, έστω και με ελάχιστες προπονήσεις στα πόδια τους.


Διαβάστε όσα σχετικά είπε ο εκπρόσωπος Τύπου των γαλαζοκιτρίνων Νεκτάριος Πετεβίνος στον Super Sport FM 104.0:


«Ταλαιπωρηθήκαμε και συνεχίσουμε να ταλαιπωρούμαστε. Είχαμε αρκετά μέλη του ποδοσφαιρικού τμήματος θετικά και δεν ήταν σε μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή, αλλά σε μια διάρκεια η θετικότητα των ενδείξεων. Αυτή τη στιγμή αρχίσαμε προπονήσεις από τους διαθέσιμους παίκτες που ήταν όλοι αρνητικοί, σήμερα ολοκληρώθηκαν οι διαγνωστικοί έλεγχοι με τους πρώτους που βρέθηκαν θετικοί και όλοι οι έλεγχοι ήταν αρνητικοί, άρα με βάσει το πρωτόκολλο μπορούσαν και αυτά τα παιδιά να αρχίσουν προπονήσεις. Χοντρά-χοντρά για την ερχόμενη Δευτέρα έχουμε 11 ποδοσφαιριστές. Δεν μπορείς να προσθέσεις παίκτες από τη β’ ομάδα εάν τους είχε προσθέσεις τότε που ήταν ορισμένο το παιχνίδι. Αντιλαμβάνεστε ότι έχουμε λίγες μέρες προπόνησης, η επόμενη επιστροφή είναι μια μέρα πριν το παιχνίδι με την προϋπόθεση ότι θα βγουν αρνητικοί. Οι 11 παίκτες, εκ των οποίων οι μισοί θα είναι με 2-3 προπονήσεις. Αν όλα πάνε καλά και απελευθερωθούν και οι επόμενοι, θα μπορούν να κάτσουν στον πάγκο αλλά αυτό θα εξαρτηθεί από τα αποτελέσματα των τεστ τους»


Από τη δεύτερη ομάδα δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε παίκτη; «Όχι, από τη δεύτερη ομάδα εάν δεν ήταν εγγεγραμμένοι στη λίστα Β τη μέρα που ορίστηκε το παιχνίδι δεν μπορούν να αγωνιστούν. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 11 παίκτες διαθέσιμοι».


Δεν θα επιστρέψουν κι άλλοι ποδοσφαιριστές μέχρι το παιχνίδι; «Η επόμενη επιστροφή είναι στις 27 Δεκεμβρίου, με την προϋπόθεση ότι θα βγουν αρνητικοί. Μιλάμε για 11 παίκτες και οι μισοί θα είναι με 3-4 προπονήσεις μετά από 14 μέρες αδράνειας. Η σύγκριση που γίνεται με άλλες ομάδες που είχαν το ίδιο πρόβλημα στο παρελθόν δεν είναι η ίδια. Θυμίζουμε ότι υπήρχε διακοπή για τις εθνικές ομάδες, ενώ τώρα δεν δραστηριοποιούνταν οι ομάδες Νέων. Να κτυπήσουμε ξύλο να μην υπάρχει κάποιος τραυματίας και θα δούμε τι θα γίνει. Εάν όλα πάνε καλά και απελευθερωθούν και οι επόμενοι θα μπορούν να κάτσουν στον πάγκο, αλλά θα εξαρτηθεί από τα αποτελέσματα των τεστ τους. Να πω επίσης, ότι το πρωτόκολλο της ΟΥΕΦΑ άλλαξε τρεις φορές. Στα προκριματικά, στους ομίλους και στην επόμενη φάση. Πρέπει να επιδεικνύουμε μεγαλύτερη ευελιξία στις αποφάσεις που θα παίρνουμε».