Ο Μακάρθι έκανε την πρώτη... τετραπλή αλλαγή!

ΓΗΠΕΔΟ

Δημοσιευτηκε:

Ο Μακάρθι έκανε την πρώτη... τετραπλή αλλαγή!

Η πρώτη... τετραπλή αλλαγή στο κυπριακό πρωτάθλημα είναι γεγονός!


Και την έκανε ο Μικ Μακάρθι στο «αιώνιο» ντέρμπι με την Ομόνοια.


Ο προπονητής του ΑΠΟΕΛ ήταν προφανώς προβληματισμένος με τα όσα είδε στο πρώτο ημίχρονο και παρακολουθώντας και το κακό ξεκίνημα της ομάδας του στην επανάληψη αποφάσισε να κάνει και τις τέσσερις αλλαγές που του είχαν μείνει, μετά την αναγκαστική στο 6' (Εντονγκαλά-Γαβριήλ).


Συγκεκριμένα στο 53' ο Ιρλανδός έριξε μέσα τους Γουίλερ, Σαχάρ, Σατσιά και Ενσούε στις θέσεις των Σιέλη, Νούχιου, Γαβριήλ και Ατζίλι.


Αλλαγή στην αλλαγή έγινε ο Γαβριήλ που είχε μπει στο πρώτο ημίχρονο.