Ούτε ένας!
ΓΗΠΕΔΟ
Δημοσιευτηκε:
Θεωρούνταν δεδομένο πως η άμυνα του ΑΠΟΕΛ για το ντέρμπι με την Ομόνοια θα είχε αλλαγές σε σχέση με τον αγώνα κόντρα στην Νέα Σαλαμίνα.
Εντούτοις, παρότι στη διάθεση του Μικ Μακάρθι επέστρεψαν τρεις αμυντικοί, ο Ιρλανδός δεν έδωσε φανέλα βασικού σε κανέναν εξ αυτών, κρατώντας και τους τρεις στον πάγκο!
Ενσούε, Ζόρζε και Γουίλερ... θα περιμένουν κι άλλο για την επιστροφή τους στο αρχικό σχήμα του ΑΠΟΕΛ καθώς ο κόουτς κράτησε μέσα τους Ζεράλδες, Σάντος και Σιέλη, που μαζί με τον Μερκή συνθέτουν (και πάλι) την τετράδα της άμυνας, για το «αιώνιο» ντέρμπι.
