Το μήνυμα Ενσούε για… το καθήκον

ΓΗΠΕΔΟ

Δημοσιευτηκε:

Το μήνυμα Ενσούε για… το καθήκον

Όπως συνηθίσει πριν από κάθε παιχνίδι, ο Εμίλιο Ενσούε στέλνει μήνυμα ενόψει του σημερινού (07/12) ντέρμπι του ΑΠΟΕΛ απέναντι στην Ομόνοια.


«ΝΤΕΡΜΠΙ. Σήμερα έχουμε καθήκον προς τους εαυτούς μας, την ομάδα και τους οπαδούς. Το χρωστάμε στην ιστορία μας. Όλοι μαζί σαν ένα. Πάμε ΑΠΟΕΛ» έγραψε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο παίκτης των γαλαζοκιτρίνων.