ΑΠΟΕΛ για Αγία Σοφιά
ΓΗΠΕΔΟ
Δημοσιευτηκε:
Ανάρτηση από το σωματείο ΑΠΟΕΛ με αφορμή την πρώτη μέρα λειτουργίας της Αγίας Σοφιάς ως τζαμί.
«Σώπασε, κυρά Δέσποινα, μην κλαις και μη δακρύζης, πάλι με χρόνια με καιρούς, πάλι δικά μας θα' ναι» αναφέρουν οι γαλαζοκίτρινοι.
"Σώπασε, κυρά Δέσποινα, μην κλαις και μη δακρύζης, πάλι με χρόνια με καιρούς, πάλι δικά μας θα' ναι" #ΑγιαΣοφια #Ayasofya pic.twitter.com/NTrNc442zG
— APOEL Official Feed (@apoelcomcy) July 24, 2020
