Ίσως ο... τελευταίος τους
ΓΗΠΕΔΟ
Δημοσιευτηκε:
Βόλτα για καφέ πήγαν οι δύο Ιορδανοί άσοι του ΑΠΟΕΛ.
Ο Ομάρ Χάνι που δημοσίευσε τη σχετική φωτογραφία και ο Μούσα Αλ Τάμαρι που είναι το πρόσωπο των... τελευταίων εβδομάδων, χαλάρωσαν και πήραν ανάσες από τις προπονήσεις.
Δεν αποκλείεται αυτός να ήταν ο τελευταίος τους καφές που ήπιαν παρέα στη Λευκωσία μιας και ο 23χρονος ετοιμάζεται για τον Πειραιά!
