Ίσως ο... τελευταίος τους

ΓΗΠΕΔΟ

Δημοσιευτηκε:

Ίσως ο... τελευταίος τους

Βόλτα για καφέ πήγαν οι δύο Ιορδανοί άσοι του ΑΠΟΕΛ.


Ο Ομάρ Χάνι που δημοσίευσε τη σχετική φωτογραφία και ο Μούσα Αλ Τάμαρι που είναι το πρόσωπο των... τελευταίων εβδομάδων, χαλάρωσαν και πήραν ανάσες από τις προπονήσεις.


Δεν αποκλείεται αυτός να ήταν ο τελευταίος τους καφές που ήπιαν παρέα στη Λευκωσία μιας και ο 23χρονος ετοιμάζεται για τον Πειραιά!

Κατηγορίες