Αποχαιρετούν τον «Αλέ»
ΓΗΠΕΔΟ
Δημοσιευτηκε:
Ο Νίκος Αλέφαντος έφυγε σήμερα (23/6) από τη ζωή και ανάμεσα στις ομάδες που εξέδωσαν συλλυπητήριες ανακοινώσεις ήταν και ο ΑΠΟΕΛ.
Ο «Αλέ» εργάστηκε για μία σεζόν στους γαλαζοκίτρινους και κατέκτησε μαζί τους το κύπελλο (1997) που ήταν και το μοναδικό τρόπαιο στην καριέρα του.
Μάλιστα, ο ΠΑΝ.ΣΥ.ΦΙ ΑΠΟΕΛ τον αποχαιρετά με πανό που ανήρτησε στο οίκημα του σωματείου και του συνδέσμου και το οποίο αναγράφει «Καλό ταξίδι άρχοντα».
