«Δεν θέλω να με αποκαλούν πρόεδρο. Έτσι να με λέτε...»

ΓΗΠΕΔΟ

Δημοσιευτηκε:

«Δεν θέλω να με αποκαλούν πρόεδρο. Έτσι να με λέτε...»

Πολλά και ενδιαφέροντα είπε ο Χρήστος Πουλλαΐδης στη συνέντευξή του στην εκπομπή «Χωρίς VAR» στην Cablenet.


Ανάμεσα σε άλλα ο πρόεδρος της Ανόρθωσης ανέφερε πως... δεν θέλουν να τον αποκαλούν πρόεδρο, ενώ έδωσε και εισήγηση για το πώς να τον φωνάζουμε!


Διαβάστε τι είπε...


«Δεν θέλω να με αποκαλούν πρόεδρο ή οτιδήποτε, είμαι υπηρέτης της ιδέας της Ανόρθωσης. Αν θέλετε να μου δώσετε τίτλο, είμαι ο ανώτερος εκτελεστικός υπηρέτης».