ΒΙΝΤΕΟ: Έβαλε το δεύτερο, έβγαλε τη γλώσσα και βγήκε αλλαγή!

ΓΗΠΕΔΟ

Δημοσιευτηκε:

ΒΙΝΤΕΟ: Έβαλε το δεύτερο, έβγαλε τη γλώσσα και βγήκε αλλαγή!

Χάρη σε γκολ του Φώτη Παπουλή στο 27ο λεπτό, η Ομόνοια διπλασίασε τα τέρματά της στο ντέρμπι με την Ανόρθωση!

Όπως και στο πρώτο, έτσι και στο δεύτερο γκολ των πρασίνων, το γέμισμα στην περιοχή το έκανε ο Λέτσιακς, με τον Ελλαδίτη να μπαίνει στην περιοχή, να πλασάρει εύστοχα τον Λόρια (αφότου η μπάλα κόντραρε στον Κορέια) κι ακολούθως να πανηγυρίζει με τη γλώσσα έξω.

Αυτό ήταν το τρίτο γκολ του Παπουλή στο πρωτάθλημα, με τον έμπειρο άσο να σκοράρει σε δεύτερο σερί ματς.

Σημειώνεται πως μετά από λίγα λεπτά ο Ελλαδίτης αντιμετώπισε πρόβλημα και στο 40' αντικαταστάθηκε από τον Λοΐζου.


Δείτε το 2-0 της Ομόνοιας: