Επιστρέφει στο Παλέρμο παρέα με Σάκκαρη η Χάλεπ
ΓΗΠΕΔΟ
Δημοσιευτηκε:
Ένα από τα σπουδαιότερα ονόματα του παγκόσμιου τένις θ' αγωνιστεί στο τουρνουά του Παλέρμο το οποίο θα διεξαχθεί από τις 3 έως τις 9 Αυγούστου με την συμμετοχή και της Μαρίας Σάκκαρη.
Οι διοργανωτές ανακοίνωσαν την παρουσία του Νο2 της παγκόσμιας κατάταξης, της Σιμόνα Χάλεπ, μετά από 10 χρόνια στο τουρνουά της Ιταλίας.
Η Ρουμάνα τενίστρια έχει κατακτήσει το 2018 το Roland Garros και το 2019 το Wimbledon κερδίζοντας μάλιστα στον τελικό στο Λονδίνο την Σερένα Ουίλιαμς.
«Γεια σε όλους. Με μεγάλη μου χαρά ανακοινώνω πως θα επιστρέψω στο Παλέρμο μετά από 10 χρόνια. Ελπίζω να έχω μια εκπληκτική εβδομάδα εκεί. Τα λέμε σύντομα!», είπε η Χάλεπ στην επίσημη σελίδα του τουρνουά.
