Η Ολίβια έφερε το τρίτο κυπριακό χρυσό!

Δημοσιευτηκε:

Η Ολίβια έφερε το τρίτο κυπριακό χρυσό!

Το τρίτο χρυσό μετάλλιο της Κύπρου στο 78ο Βαλκανικό Πρωτάθλημα Στίβου (μετά από αυτά των Μίλαν Τράικοβιτς - Ναταλίας Χριστοφή) είναι γεγονός και το έφερε η Ολίβια Φωτοπούλου στα 200 μέτρα!

Η Κύπρια πρωταθλήτρια, η οποία το Σάββατο κατέκτησε το αργυρό στα 100 μέτρα (11.51), νίκησε σήμερα στα 200μ. με επίδοση 22.68!

Πρόκειται μάλιστα για χρόνο που είναι ο κορυφαίος στην καριέρα της Ολίβιας όμως δεν καταγράφεται ως ατομικό ρεκόρ καθώς επετεύχθη με θετικό άνεμο 2,1 ο οποίος ξεπερνά το όριο.

Αξιοσημείωτο το γεγονός πως στο βάθρο με τη Φωτοπούλου ανέβηκαν δύο Ελληνίδες αθλήτριες, με την Πολυνίκη Εμμανουηλίδου να παίρνει το αργυρό και την Άρτεμις Αναστασίου το χάλκινο, ενώ η άλλη εκπρόσωπος της Κύπρου, η Μαριάννα Πισιάρα, κατέλαβε τη 13η θέση.

Κατηγορίες