Πήρε φόρα η Ανόρθωση, ντιλ και με Αργυρού
ΓΗΠΕΔΟ
Δημοσιευτηκε:
Τρίτη σημερινή (13/6) ανακοίνωση από το τμήμα Χάντμπολ της Ανόρθωσης, που μετά τους Παπατρύφωνος και Βορκά, ενημέρωσε και για την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Χρίστο Αργυρού.
Η σχετική ανακοίνωση:
Η SABBIANCO ΑΝΟΡΘΩΣΙΣ Αμμοχώστου Handball ανακοινώνει την σύναψη συνεργασίας - ανανέωση - με τον Κύπριο Διεθνή Χρίστο Αργυρού.
Ο Χρήστος από την αγωνιστική περίοδο 2018-2019 αγωνίζεται στην ομάδα μας τιμώντας με την παρουσία του το χρώματα και το έμβλημα της ΑΝΟΡΘΩΣΙΣ ΑΜΜΟΧΩΣΤΟΥ.
Ο καλύτερος, ίσως, κύπριος χειροσφαιριστης στην θέση που αγωνίζεται και απο τους στυλοβατες της περσινής σεζόν θα συνεχίζει να μας συναρπάζει!
