Πήρε φόρα η Ανόρθωση, ντιλ και με Αργυρού

ΓΗΠΕΔΟ

Δημοσιευτηκε:

Πήρε φόρα η Ανόρθωση, ντιλ και με Αργυρού

Τρίτη σημερινή (13/6) ανακοίνωση από το τμήμα Χάντμπολ της Ανόρθωσης, που μετά τους Παπατρύφωνος και Βορκά, ενημέρωσε και για την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Χρίστο Αργυρού.


Η σχετική ανακοίνωση:


Η SABBIANCO ΑΝΟΡΘΩΣΙΣ Αμμοχώστου Handball ανακοινώνει την σύναψη συνεργασίας - ανανέωση - με τον Κύπριο Διεθνή Χρίστο Αργυρού.


Ο Χρήστος από την αγωνιστική περίοδο 2018-2019 αγωνίζεται στην ομάδα μας τιμώντας με την παρουσία του το χρώματα και το έμβλημα της ΑΝΟΡΘΩΣΙΣ ΑΜΜΟΧΩΣΤΟΥ.


Ο καλύτερος, ίσως, κύπριος χειροσφαιριστης στην θέση που αγωνίζεται και απο τους στυλοβατες της περσινής σεζόν θα συνεχίζει να μας συναρπάζει!

Κατηγορίες