


Ο Μαξ Φερστάπεν, με την Red Bull RB21 που εμφανίστηκε βαρέως ανανεωμένη σήμερα (28/2), φαινόταν ότι θα ήταν ο ταχύτερος του τριημέρου καθώς βρισκόταν στην κορυφή μέχρι τα τελευταία λεπτά – που ο Τζορτζ Ράσελ κατάφερε να κινηθεί κατά 0,021’’ ταχύτερα με τη Mercedes W16.
O Άλεξ Άλμπον ακολούθησε σε απόσταση ενός δεκάτου του δευτερολέπτου, επιβεβαιώνοντας τα χθεσινά συμπεράσματα ε τον Κάρλος Σάινθ ότι η Williams έχει τη δυναμική να είναι η πιο βελτιωμένη ομάδα του χειμώνα.
Το απογευματινό τετράωρο σήμερα ξεκίνησε με άλλη μια κόκκινη σημαία, καθώς ένα λεωφορείο είχε σταθμεύσει σε λάθος σημείο στον περίμετρο της πίστας.
Αρχικά στην κορυφή των χρόνων βρισκόταν ο Πιέρ Γκασλί με την Alpine A525, καθώς όλοι χρησιμοποιούσαν τη μέση γόμα (C3). Ο Γάλλος κινήθηκε ενάμισι δέκατα ταχύτερα από τον πρωινό πρώτο χρόνο του Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrari SF-25, και έπειτα βρήκε ακόμα τριάμισι δέκατα.
Όμως, στο τέλος της πρώτης ώρας με τα ίδια ελαστικά ο Ράσελ ανέβηκε στην κορυφή των χρόνων. Ο Φερστάπεν, παράλληλα, έδειχνε να μην είναι ικανοποιημένος με τη ρύθμιση της RB21, όπως φάνηκε με ένα γλίστρημα στη στροφή 13 και έπειτα με ένα μπλοκάρισμα στη στροφή 10.
Ο Λιούις Χάμιλτον, με τη Ferrari SF-25, ήταν από τους πρώτους που βγήκαν στην πίστα με τη μαλακότερη γόμα C4. Ο Βρετανός κινήθηκε ταχύτερα από ό,τι ο Λεκλέρ το πρωί με τη C3, αλλά φαίνεται ότι η Scuderia θέλησε να κρύψει τα χαρτιά της με βαρύτερο φορτίο καυσίμου – καθώς στ τέλος ο Χάμιλτον ήταν 8 δέκατα μακριά από τον Ράσελ.
Με ορισμένες αλλαγές της RB21 που απέδωσαν, στο μεταξύ, ο Φερστάπεν ανέβηκε με τη C3 στην 3η θέση. Καθώς οι δοκιμές έφτασαν στην τελευταία τους ώρα, επικεφαλής ανέβηκε με τη μαλακή γόμα ο Άλμπον, με διαφορά 0,15’’ από τον Φερστάπεν – όμως 20 λεπτά αργότερα ο πρωταθλητής απάντησε με τον ταχύτερο γύρο (πάντα με τη γόμα C3).
Όμως δεν ήταν όλα ρόδινα για τον Φερστάπεν, καθώς έναν τετ-α-κε που ακολούθησε έδειξε ότι ακόμα δεν έχει βρει τις ιδανικές ρυθμίσεις. Ο Ολλανδός έμεινε στην κορυφή, παρότι απειλήθηκε από τον Όσκαρ Πιάστρι που ήταν ταχύτατος στο μεσαίο τμήμα της πίστας.
Ώσπου ο Ράσελ κατέβασε στο τέλος του τετραώρου τον πρώτο χρόνο στο 1:29.545 με τη C3) και έτσι καρπώθηκε τον άτυπο τίτλου του ταχύτερου των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης. Μετά το πέρας τους, τώρα οι ομάδες θα επιστρέψουν στις βάσεις τους προν ταξιδέψουν στην Αυστραλία για το πρώτο GP της φετινής σεζόν, στις 14-16 Μαρτίου.
Δοκιμές Μπαχρέιν – Ημέρα 3
sport24.gr
Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας gipedo.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.