Αναμφίβολα η Mercedes-AMG ήταν η ομάδα που επηρεάστηκε περισσότερο από όλες από το porpoising το 2022. To αεροδυναμικό φαινόμενο επέστρεψε στη Formula 1 λόγω των νέων μονοθεσίων και τον τρόπο με τον οποίο παράγουν την κάθετη δύναμη. Ως αποτέλεσμα, η ομάδα ξόδεψε πολύ χρόνο για να λύσει το πρόβλημά της και παρά το γεγονός πως μείωσε την επίδραση που είχε δεν κατάφερε να το εξαλείψει.
Η W13 E-Performance είχε ένα πολύ μικρό παράθυρο λειτουργίας στα Grand Prix, με τους οδηγούς πολλές φορές να πραγματοποιούν πειράματα με το στήσιμο, θυσιάζοντας αποτελέσματα σε Grand Prix. Το porpoising περιορίστηκε αλλά δεν εξαφανίστηκε, με τους οδηγούς να νιώθουν τις αναπηδήσεις στις στροφές υψηλής ταχύτητας, κάτι το οποίο τους κόστιζε σε χρόνο.
Το 2023 η γερμανική ομάδα επιθυμεί να επιστρέψει στην κορυφή της Formula 1, με τον Τζορτζ Ράσελ να έχει εκφράσει ένα μόνο αίτημα στο σχεδιαστικό τμήμα. Σε δηλώσεις του στο racingnews365, ανέφερε τι τους έχει ζητήσει και ανέφερε ως παράδειγμα τον αγώνα στο Άμπου Ντάμπι.
«Όταν έχουμε porpoising στις στροφές, όπως μας συνέβαινε στο Άμπου Ντάμπι, τότε δεν μπορούμε να βελτιώσουμε το χρόνο μας. Πρέπει να πιέζουμε το μονοθέσιο στο όριο. Στο Άμπου Ντάμπι προσπαθήσαμε να αποφύγουμε το porpoising στις στροφές, διότι το πίσω μέρος του μονοθεσίου είχε αναπηδήσεις και ως αποτέλεσμα γλιστρούσε το ελαστικό. Ελπίζω το φαινόμενο αυτό να μην υπάρχει στο μονοθέσιο του 2023. Κατά τη διάρκεια της σεζόν αυτό το είχαμε σε όλες τις στροφές υψηλής ταχύτητας», είπε ο Βρετανός.
Την πλειονότητα των πειραμάτων εντός της σεζόν είχε αναλάβει ο Λιούις Χάμιλτον. Το porpoising όμως αποδείχθηκε επικίνδυνο για την υγεία του Βρετανού, ο οποίος στο Grand Prix Αζερμπαϊτζάν δεν μπορούσε να περπατήσει μετά το τέλος του αγώνα λόγω των αναπηδήσεων. Στο νοσοκομείο αναγκάστηκε να πάει και ο Πιέρ Γκασλί της Scuderia AlphaTauri, με την FIA να λαμβάνει μέτρα για την καταπολέμηση του φαινομένου.
gazzeta.gr
Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας gipedo.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.