ΒΙΝΤΕΟ: Τα πέναλτι, οι κόκκινες και τα άλλα από το ΑΕΛ-Ολυμπιακός
ΓΗΠΕΔΟ
Δημοσιευτηκε:
Χάρη σε γκολ των Ριέρα, Μπάμπιτς και Μάιντεβατς (τα πρώτα δύο με πέναλτι) η ΑΕΛ επικράτησε με 2-0 του Ολυμπιακού που έπαιξε το τελευταίο ημίωρο με εννέα παίκτες και κλείνει το 2020 με τον καλύτερο τρόπο, ανεβαίνοντας στη δεύτερη θέση και στο -2 από την κορυφή.
Δείτε τα στιγμιότυπα του αγώνα:
