«Το σπίτι δεν είναι...»
ΓΗΠΕΔΟ
Δημοσιευτηκε:
Μετά τη ανανέωση της συνεργασίας του με την ΑΕΛ ο Μανουέλ Τόρες, στέλνει το μήνυμά του μέσω των social media.
«Το σπίτι δεν είναι το που είσαι αλλά το πως είσαι εκεί. Είμαι πολύ χαρούμενος που θα μείνω στην ΑΕΛ. Είμαι εδώ που θέλω να είμαι και εδώ που η οικογένεια μου είναι χαρούμενη.
Θέλω να δώσω πίσω αυτά που πήρα μέσα στο γήπεδο. Θέλω να ευχαριστήσω το τεχνικό επιτελείο, τον διευθυντή και τον Πρόεδρο για την εμπιστοσύνη» έγραψε ο Ισπανός επιθετικός.
