«Για να δώσει ποιότητα ο Τρισκόφσκι – Τώρα είναι στα χέρια μου ο Φλοριάν»
ΓΗΠΕΔΟ
Δημοσιευτηκε:
Για το αυριανό (09/12, 17:00) εξ' αναβολής παιχνίδι της 9ης αγωνιστικής κόντρα στην Πάφο μίλησε ο τεχνικός της ΑΕΚ, Σωφρόνης Αυγουστή. Ο Κύπριος τεχνικός επεσήμανε πόσο σημαντικό είναι να έρθει το τρίποντο στον συγκεκριμένο αγώνα, ενώ αναφέρθηκε και σε κάποιους ποδοσφαιριστές του, όπως οι Φλοριάν και Νάντο, αλλά και ο Τρισκόφσκι ο οποίος απουσιάζει λόγω τραυματισμού.
Για τον αγώνα: «Μας περιμένει ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι με την Πάφο. Δεν υπάρχουν εύκολα παιχνίδια και πρέπει να το προσεγγίσουμε όπως και στα προηγούμενα δυο με συγκέντρωση από το πρώτο λεπτό. Πρέπει να εκμεταλλευθούμε την έδρα μας για να πάρουμε του τρεις πολύτιμούς βαθμούς. Έχει αρκετά θετικά αποτελέσματα στο πρωτάθλημα και πρέπει να δείξουμε στο γήπεδο πόσο θέλουμε αυτό το ματς. Τα δεδομένα θα ξεκαθαρίσουν με το τέλος της προπόνησης. Ο σίγουρος απών θα είναι ο Τρισκόφσκι και εύχομαι να επιστρέψει αυτή τη βδομάδα για να μας δώσει την ποιότητα που θέλουμε».
Για τον τρόπο παιχνιδιού: «Αρέσει στους παίκτες ο τρόπος παιχνιδιού μου και το δείχνουν στον αγωνιστικό χώρο. Θα βρούμε και δυσκολίες στη συνέχεια και πρέπει να είμαστε έτοιμοι να ανταποκριθούμε».
Για την πίεση: «Δεν είμαι άνθρωπος που φοβάται κάποια πράγματα. Αυτά συμβαίνουν στις μεγάλες ομάδες που έχουν πίεση και μεγάλους στόχους και γι’ αυτό είμαι εδώ».
Για τον Φλοριάν: «Θέλουμε να έχουμε συνέχεια και να προσπαθούμε να κάνουμε το δικό μας παιχνίδι. Για τον Φλοριάν το είπα ξανά. Τον θαύμαζα, μου άρεσε όταν αγωνιζόταν στην ΑΕΚ. Αυτή την στιγμή είναι στα δικά μου χέρια, θα τον αξιοποιήσω με το δικό μου τρόπο. Είναι επιθετικός που μπορεί να απασχολήσει την αντίπαλη άμυνα. Μου αρέσουν οι επιθετικοί να βάζουν γκολ και να δημιουργούν προβλήματα στον αντίπαλο».
Για τo πόσο σημαντικό είναι να έρθει η νίκη: «Είναι σημαντικό να κερδίσουμε το αυριανό παιχνίδι. Αν κερδίσουμε δεν βγαίνουμε Ευρώπη, δεν παίρνουμε πρωτάθλημα. Έχει μπόλικο δρόμο. Στόχος είναι να κερδίσουμε. Αξιολογούμε όλο το ρόστερ και έχουμε ποδοσφαιριστές να υλοποιήσουμε τους στόχους μας».
Για τον Νάντο: «Ο Νάντο είναι θετικό ότι μπήκε με την ομάδα και θα είναι μαζί μας για το αυριανό παιχνίδι».
https://www.youtube.com/watch?v=rvXdMEZWZeo&feature=emb_title&ab_channel=%CE%91%CE%95%CE%9ALARNACA
