Με μοναδικό στόχο τη νίκη στην κατηγορία F2 θα αγωνιστούν στο Φθινοπωρινό Ράλλυ, τέταρτο και τελευταίο γύρο του 60ού Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, οι Πανίκος Πολυκάρπου-Γιώργος Βότσης. Το μικτό πλήρωμα του Κύπριου οδηγού και του Ελλαδίτη συνοδηγού θα οδηγήσει για ακόμα μια φορά το Peugeot 208 Rally4 της Shocks Lab για να διπλασιάσει τις επιτυχίες του στο θεσμό.
«Θα λάβουμε μέρος και στον τελευταίο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ ολοκληρώνοντας το φετινό μας πρόγραμμα. Για ακόμα έναν αγώνα θα δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό ώστε να τερματίσουμε πρώτοι ανάμεσα στα δικίνητα πληρώματα και όσο το δυνατόν ψηλότερα στη γενική κατάταξη. Δυστυχώς η υπόθεση τίτλος δεν εξαρτάται πλέον από εμάς, μετά τις ατυχίες μας σε Ολυμπιακό Ράλλυ και Ράλλυ Κορίνθου οπότε θα αγωνιστούμε χωρίς άγχος για να απολαύσουμε τον αγώνα”, δήλωσε ο οδηγός από τη Λεμεσό που κέρδισε φέτος στην πρεμιέρα του θεσμού, στο Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας.
“Οι ειδικές διαδρομές συγκαταλέγονται στις καλύτερες της Ελλάδος για αυτό άλλωστε σχεδόν ποτέ δεν λείπουν και από το πρόγραμμα του Ράλλυ Ακρόπολις. Ο αγώνας αναμένεται να είναι πιο γρήγορος από αυτόν του Πύργου και της Κορίνθου και αυτό μας αρέσει αρκετά. Ελπίζουμε ο καιρός να μην μας χαλάσει το χατίρι και να βοηθήσει πληρώματα και θεατές. Ευχόμαστε σε όλα τα πληρώματα του αγώνα, και ιδιαίτερα στα πολλά Κυπριακά, καλή επιτυχία και καλό τερματισμό.” ήταν τα λόγια του 33χρονου οδηγού που δήλωσε έτοιμος για τον επίλογο του θεσμού.
Οι Πανίκος Πολυκάρπου- Γιώργος Βότσης θα συμμετάσχουν στο Φθινοπωρινό Ράλλυ με Peugeot 208 Rally4 των κατηγοριών F2 (N-A-R) και C5 της ομάδας της Shockslab, η οποία συμμετέχει φέτος στο πρωτάθλημα με δύο αυτοκίνητα. Ομόσταβλοι των Πολυκάρπου- Βότση θα είναι και πάλι οι Δημήτρης Παλαιοκώστας- Ανδρέας Βίγκος που βρίσκονται στη δεύτερη θέση της κατηγορίας F2 και διεκδικούν τον τίτλο.
Ο αγώνας έχει κέντρο την Ιτέα και αποτελείται από 6 ειδικές διαδρομές 80 αγωνιστικών χιλιομέτρων και διεξάγεται σε δύο ημέρες, το Σάββατο 5 και την Κυριακή 6 Οκτωβρίου.
Την προσπάθεια του πληρώματος στηρίζουν η εταιρεία Medea Trans, μια εταιρεία αφοσιωμένη στη μεταφορά ιατρικών προϊόντων, φαρμάκων και ιατρικών ειδών, που προσφέρει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας σε πολλές περιοχές της Ελληνικής επικράτειας.
Επίσης, στο πλευρό των Πολυκάρπου-Βότση βρίσκονται τα λιπαντικά αυτοκινήτου Mannol Oil. Οι εταιρείες Shockslab, Alkis Car Servicing, Rally Art Technology, Sotirchos Engineering και το βουλκανιζατέρ ελαστικών του Βασίλη Αντωνιάδη είναι υπεύθυνοι για την προετοιμασία και συντήρηση του αγωνιστικού αυτοκινήτου.
Ακολουθήστε την προσπάθεια του Πανίκου Πολυκάρπου στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης:
Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας gipedo.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.